Futbol amerykański
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Inne dyscypliny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kleyo
Bryniok




Dołączył: 03 Paź 2005
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2020.09.16 18:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No, ale co mi da apka? Jak nie będę znał wyniku to też nie będę wiedział, który był ciekawy :>

Zresztą mi na razie wystarczy taki poziom zaangażowania w futbol, czyli każdy mecz GB i te mecze na ProSieben. Bo ja teraz jeszcze dojdzie Real to już naprawdę ciasno, żeby obejrzeć jakiś meczyk piłkarski.

Kupiłem sobie zestaw do futbolu flagowego i planuję sobie w to zagrać, ale muszę mieć minimum 8 osób chętnych (gra się 5 x 5, ale przy 4 x 4 już też się da), może miałeś okazję w to grać i masz pomysł jak to zrobić, żeby wystarczyło 3 x 3, bo ciężko zebrać ekipę.

Choć i tak mam nieźle, bo mieszkam na wsi, ale 10 km dalej w dość małym mieście jest klub futbolu amerykańskiego i grają w jakieś lidze, nawet dwóch kolegów tam gra, muszę się kiedyś wybrać.



_________________
Ciemno nocka idym ją, ciemno nocka idym ją,
Hej, na Kotarzu, na Kotarzu, dziewki śpią.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
Dimhil
49er




Dołączył: 15 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2020.09.18 06:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, masz racje, sugestia z ta apoa byla troche glupia. Mialo to sens w glowie jak pisalem ten post haha.


Co do zestawu - nigdy nie gralem meczu czy “mini meczu”. Moja przygoda z futbolem konczy sie na rzucaniu pilki z synem w ogrodzie, plus dwa lata temu jak bylismy w Disneylandzie w Orlando to ja i moj szwagier gralismy z ludzmi z hotelu, ktorzy nas zaprosili (pol boisko bylo na terenie hotelu) ale oczywiscie kalectwo bylo totalne, zwlaszcza ze moj szwagier nidgy nawet meczu nie widzial na wlasne oczy. Ale fajna zabawa byla, duzo smiechu, mamy fajne zdjecia, jednak to nic wspolnego z powaznym amatorskim graniem ;) Powodzenia!

Masz jakis konkretny mecz na oku w week 2?



_________________
So long, and thanks for all the fish.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Dimhil
49er




Dołączył: 15 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2020.09.28 01:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@kleyo

Polecam Rams - Bills, Bengals - Eagles i Cowboys - Seahwaks. Swietne widowiska.



_________________
So long, and thanks for all the fish.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
kleyo
Bryniok




Dołączył: 03 Paź 2005
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2020.10.29 19:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatnio nawet obejrzałem Packers - Texans na żywo, bo po przesunięciu czasu mecz był już o 18 i akurat ProSiebien Maxx transmitował. Ale teraz dopiero zobaczyłem, co odwaliła Atlanta (zresztą jak co mecz w tym sezonie) i to jest coś tak epickiego, że powinno się tą sytuację pokazywać każdemu, żeby go zafascynować futbolem.

W skrócie, dla tych co nie widzieli.

- mamy ok. 1:30 minuty na zegarze
- Atlanta przegrywa 14:16 i jest jakieś 10 jardów od pola punktowego, pierwsza próba
- Lions nie mają już timeów, żeby zatrzymać zegar, Atlanta ma 1 timeout

W takiej sytuacji wystarczy zrobić kolanko (czyli ruszyć zegar na 40 sekund), potem kolejne, spalić zegar do jakieś 1 sekundy i wziąć time. Z tej odległości kicker musi trafić i mamy wygraną 17:16.

Co robi Atlanta? Stwierdza, że podejdą bliżej, Gurley rusza, obrona Lions mu odpuszcza i running back próbuję wyhamować przed przyłożeniem, ale nie udaje mu się. W efekcie Atlanta zdobywa punkty, ma teraz prowadzenie 22:16, ale Lions dostają 1 minutę czasu, co jak się okazuje udaje im się i wygrywają 23:22. <serce>



_________________
Ciemno nocka idym ją, ciemno nocka idym ją,
Hej, na Kotarzu, na Kotarzu, dziewki śpią.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
Szefo89
Prezes
Prezes




Dołączył: 11 Lis 2008
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2020.10.29 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Atlanta to takie PSG/City zza oceanu, niby wszystko idzie dobrze, ale gdzieś w powietrzu czuć ten gen frajerstwa. Najbardziej chyba żal tego przegranego finału parę lat temu.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Dimhil
49er




Dołączył: 15 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2020.11.01 13:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Atlanta - Carolina w piatek tez byl zajebisty mecz, nie bylo frajerstwa, po prostu swietny mecz, zwlaszcza dwie ostatnie kwarty. Jak masz czas kleyo to sobie obejrzyj jakis obszerny skrot.

Dzisiaj moja ekipa gdzie polowa zwodnikow jest w szpitalu przeciwko jednej z najlepszych ofensynych zespolow w tym sezonie. Nie wiem czy smarowac juz dupe czy poczekac do polnocy. Steelers vs Ravens tez przypuszczam ze bedzie dobry mecz. Ben Roethlisberger bardzo mi sie w tym sezonie podoba a Lamar Jackson jeszcze nie pokazal swojej najlepszej wersji.

BTW, wszystkie zespoly w naszej dywyzji sa + .500. Nie pamietam kiedy ostatnim razem takie cos widzialem po 7 tygodniach.



_________________
So long, and thanks for all the fish.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
kleyo
Bryniok




Dołączył: 03 Paź 2005
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2020.11.01 15:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nagrywam właśnie Steelers - Ravens i potem SF - Seahawks, bo to transmitują Niemcy, ale nie będę oglądał na żywo, bo w tym czasie grają Packers z Vikings, a tu mi bardziej zależy nie nieznajomości wyniku. Ale może w ciągu tygodnia obejrzę wszystkie trzy.



_________________
Ciemno nocka idym ją, ciemno nocka idym ją,
Hej, na Kotarzu, na Kotarzu, dziewki śpią.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
Dimhil
49er




Dołączył: 15 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2020.11.08 22:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panthers - Chiefs polecam, swietne widowisko doslownie "do ostatniej sekundy".



_________________
So long, and thanks for all the fish.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Inne dyscypliny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strona 9 z 9
Skocz do:  

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template © BMan1
RMPL Spółka z o.o., Al. Pokoju 33, 31-564 Kraków. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, NIP: 6751520447, REGON: 361845083