Deportivo - Real
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Sezon 2003/04
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fanka_007
Kibic
Kibic




Dołączył: 21 Gru 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.04.29 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawiam na zwyciestwo Realu, Depor może już myślec o rewanzowym meczu z Porto, ale to nie oznacza, że bedzie łatwo...Do przodu Madrycie po zwycięstwo !!!


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Latin
Culé
Culé




Dołączył: 06 Kwi 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.04.29 23:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

0:4 dla Realu.Juz sędzia się o to postara Evil


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
Jacol
Castilla
Castilla




Dołączył: 21 Cze 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.04.30 08:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na szczescie hiszpanska federacja naprawila blad sedziego i Figo bedzie mogl zagrac (a juz myslalem ze zrobia jak z Zidane nie tak dawno, mimo ze kamery pokazaly ze przeciwnik symulowal nie anulowali mu kary). Powraca tez wielki R9 wiec powinno byc dobrze.

Posadzil bym takze Raula na lawce (jest kompletnie bez formy, juz prawie caly sezon) i wpuscil Solariego (bardzo dobre mecze z Athletico i Barcelona).

Wynik: 2:1 dla Realu


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2004.04.30 08:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja w meczu Włochy-Hiszpania widziałem, że z tą formą Raula wcale nie jest tak najgorzej, chociaż bramki nie strzelił. Całe szczęscie, że zagra Figo bo gdyby miał go zastępywać Solari to można by sie załamać, gość w 2 meczach nawet jednej dobrej centry nie zagrał.


Powrót do góry
     
Jacol
Castilla
Castilla




Dołączył: 21 Cze 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.04.30 10:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale byl bezsprzecznie najlepszym zawodnikiem w derbach Madrytu i z Barca pokazal sie z dobrej strony. Jest w formie i najwazniejsze ze w kazdym meczy strzela


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2004.04.30 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bezsprzecznie to nie pozwala wystawić mu złej noty, dla mnie bezpsprzecznie najlepszy zawodnikiem obu meczu był Figo, a to że Solari zdobył bramke w Derbach Madrytu w dużej zasłudze dzieki bramkarzowi Atletico. W obu meczach można, zauważyć, szczególnie w meczu z Barcą, że Solari nie spełnił swoich obowiazków jako pomocnik, czylie nie zainicjował żadnej dobrej akcji, oraz nie zdażyło mu sie ani jedno celne podanie, ani też nie dobrze centrował. Gdyby Solari po zejściu Figo był w stanie przejąć role Portugalczyka i wyprowadzić choć jedną senswoną składną akcje, to z pewnością można by wystawić 5 za mecz a tak ja bym mu postawił 4.


Powrót do góry
     
netSaM
Fanatyk
Fanatyk




Dołączył: 30 Kwi 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.04.30 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mysle ze Real po porazce na Estadio Santiago Bernabeu bedzie chcial wygrac na El Riazor w La Coruni
To zwyciestwo jest im bardzo potrzebne bo jest by tak ( nie daj BOZE ) przegrali a Valencia wygrala to chyba juz by Real mugl sie pozegnac z Mistrzostwem
Dlatego mysle ze Real wygra 1 - 2 z Depor
przy golach Raul i Ronaldo i GOLU LUQUE DLA DEPOR


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Jacol
Castilla
Castilla




Dołączył: 21 Cze 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.04.30 11:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Supreme napisał:
bezsprzecznie to nie pozwala wystawić mu złej noty, dla mnie bezpsprzecznie najlepszy zawodnikiem obu meczu był Figo, a to że Solari zdobył bramke w Derbach Madrytu w dużej zasłudze dzieki bramkarzowi Atletico. W obu meczach można, zauważyć, szczególnie w meczu z Barcą, że Solari nie spełnił swoich obowiazków jako pomocnik, czylie nie zainicjował żadnej dobrej akcji, oraz nie zdażyło mu sie ani jedno celne podanie, ani też nie dobrze centrował. Gdyby Solari po zejściu Figo był w stanie przejąć role Portugalczyka i wyprowadzić choć jedną senswoną składną akcje, to z pewnością można by wystawić 5 za mecz a tak ja bym mu postawił 4.


Co ? Chyba nie widziales meczu z Athletico Solari bylo wiele lepszy od Figo to on robil najwiecej zamieszania w polu karnym przeciwnika. Z Realem lepiej gral Figo ale to Solari zdobyl bramke.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2004.04.30 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ha mecz ogladałem tylko bramka Solariego padała nie po robionym przez z niego zamieszaniu, a po pieknie przeprowadzonej akcji Portugalczyka. W mecz z Barca Solari też strzelił tyle, że bardziej z afery. CO z tego, że Figo ni strzelił jak to od jego dobrej gry zalezała gra zespołu, gdyby Solari zamiast polować na bramki czy robić afery w polu karnyn, głupio dryblować poszukał w polu karnym Raula albo Zidana to może byśmy meczu z Barca nie przegrali(choć to tylko i wyłącznie wina pecha) a z Atletico wygrali wiecej.


Powrót do góry
     
jeyjey
Castilla
Castilla




Dołączył: 18 Kwi 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.04.30 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

''Każdy zawodnik Deportivo otrzyma od Valencii po 12000 Euro jeśli tylko ta drużyna pokona Real Madryt. Takie nagrody są zdecydowanie zabronione przez hiszpańską federację piłki nożnej. Łączna kwota jaką mają dostać zawodnicy Deportivo to 216000 Euro. Javier Irureta zamierza jednak dać odpocząć niektórym swoim zawodnikom z podstawowego składu mając na uwadze rewanż z FC Porto w półfinale Ligi Mistrzów.''



A co sadziecie o tym??Bo jak dla mnie to jest parodia!!Gdyby Real komus cos takiego zaoferowal to by wszyscy by sie zaczeli rzucac ze my zawsze mamy jakies uklady,przekupienstwa itp. ale jak Valencia cos takiego robi to jest w porzadku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evil Evil Evil


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
gadu
Culé
Culé




Dołączył: 29 Wrz 2002
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.04.30 16:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A kto powiedział, że to jest w porządku ?

Nie róbcie paniki na zapas. Takie praktyki są zabronione, więc albo jest to wymysł dziennikarzy, albo wojna nerwów rozpoczęta przez działaczy Valencii. A najpewniej - każdego po trochu.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2004.04.30 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ha my to nie róbmy paniki, a inni z byle czego robią afere. pfff
Ja osobiście w tej praktyce nie widzę nic złego, przecież jezeli to prawda to Valencia płaci za wygraną Depor a nie za przegraną Realowi.


Powrót do góry
     
Joy
Fanatyk
Fanatyk




Dołączył: 01 Lut 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.01 18:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie to wielka ściema z tym płaceniem.
Wynik - wielka niewiadoma. Depor sie musi oszczędzać przed LM to raz, ale pokonanie Realu to jednak zawsze wielka sprawa...
W super optymistycznej wersji 2:3, a realnie i z rezerwą - 2:1 dla Depor.
Remis też nas nie urządza...


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
aaangie
Wasz ulubiony moderator




Dołączył: 22 Gru 2002
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 2004.05.01 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Serce mówi 0-3 dla nas czyli Laughing
Rozum mówi 2-1 dla Deportivo znaczy Laughing



_________________
Zgodnie z prawami matematyki 2 zawsze bedzie mniejsze od 9 Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Ruben
Fanatyk
Fanatyk




Dołączył: 24 Paź 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.01 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisze krotko. Zwyciestwo w tym meczu pozwoli realnie myslec o tytule. Remis zmniejsza szanse do minimum, porazka juz raczej nie daje szans na koncowy tryumf. Obstawiam remis 1:1 po bramce Raula.



_________________
Łatwiej zdobyć sukces, trudniej na niego zasłużyć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Sezon 2003/04 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6
Skocz do:  

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template © BMan1
RMPL Spółka z o.o., Al. Pokoju 33, 31-564 Kraków. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, NIP: 6751520447, REGON: 361845083