Murcia - Real - walka o drugie miejsce.
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Sezon 2003/04
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim
Gość






PostWysłany: 2004.05.10 19:39    Temat postu: Murcia - Real - walka o drugie miejsce. Odpowiedz z cytatem

Przed ostatni mecz sezonu, dla naszej ekipy z najgorsza druzyna sezonu, która juz została zrelegowana do II ligi. Chociaż ten mecz nie bedzie już decydował o Mistrzostwie bo to zostało rozstrzygniete na stadionie w Sevilli to jednak dla Realu Madryt ma dwojakie znaczenie:
1) prestiżowe - czy Real czy Barca bedzie 2
2) kto zagra bez eliminacji w LM Real czy Barca

Praktycznie cała druzyna znajduje sie w rozsypce i tylko II kapitan druzyny Guti wpsomina o walce. Tak naprade Murcia nie ma juz o co walczyć bo jest zdegradowana ale na pewno nie położy sie na boisku. My jednak musimy ten mecz wygrać.


Powrót do góry
     
bery7
Fanatyk
Fanatyk




Dołączył: 15 Kwi 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 09:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i jak zawsze moje zdanie jest takie że wygra real 3-0 bez ściemy!!!


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
Ugi3
Prezes
Prezes




Dołączył: 17 Lut 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 09:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja stawiam na remis, 1:1, lub 2:2. Obie ekipy slabe, graja na stadionie Murci, dlatego Real tego nie wygra.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Jędru$
Kibic
Kibic




Dołączył: 26 Kwi 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja stawiam że Real się wreszcie przebudzi i wygra 4:1!!!


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
FigoRonaldo
Prezes
Prezes




Dołączył: 05 Gru 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 14:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem piłkarze Realu Madrid po słabej grze pokonają Murcie 1:0.



_________________
Dumny po zwycięstwie - Wierny po porażce
Na zawsze wierny fan GKS Wybrzeże Gdańsk !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
jacko88
Prezes
Prezes




Dołączył: 27 Lut 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mysle ze REAL wygra i bedzie mial aby te 2 miejsce



_________________
HALA MADRID!!!

Real Madrid es el mejor equipo el mundo y ganar cada partido!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
Rothen
Jack the Ripper




Dołączył: 12 Mar 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja obstawiam znowu optymistyczne tym razem...2:0 dla naszego zespolu, brameczki Raula i Solariego...oby



_________________
Oczekiwać od rządzących, że zrobią coś dobrego dla kraju to jak oczekiwać od Hitlera dostaw broni dla partyzantów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2004.05.11 17:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Solari pewnie będzie grał na lewej obronie, wiec moze nie strzelic, a słyszałem plotki, że putki chcą płacić zawodnikom Murcii ekstra-premie za wygraną w tym meczu.


Powrót do góry
     
Rothen
Jack the Ripper




Dołączył: 12 Mar 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jednak ostatnio zaczolem przypatrywac sie temu graczowi i bardzo mi sie on podoba, przeciez obroncy tez strzelaja gole, zwlaszcza ci boczni...Santiago bedzie zastepowac Carlosa, a wiemy, jak on gra ofensywnie. Jak nie Solari to stawiam ewentualnie na...Gutiego... Rolling Eyes



_________________
Oczekiwać od rządzących, że zrobią coś dobrego dla kraju to jak oczekiwać od Hitlera dostaw broni dla partyzantów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Serpico
El Duderino
El Duderino




Dołączył: 17 Kwi 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 18:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ej no, bez przesady, Murcia jest ostatnia w tabeli, chyba aż takiej kompromitacji nie będzie?? Shocked

Madryt 2:0 Murcia


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
FigoRonaldo
Prezes
Prezes




Dołączył: 05 Gru 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mader no ja nie wiem wkońcu Real jest w tragicznej formie i dostawał w d.. od drużyn nie wiele lepszych od Murci a poza tym silni nie potrafią grać ze słabymi Confused Pożyjemy zobaczymy.

Pozdrawiam.



_________________
Dumny po zwycięstwie - Wierny po porażce
Na zawsze wierny fan GKS Wybrzeże Gdańsk !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
ogór
Kibic
Kibic




Dołączył: 11 Lut 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mysle że bedzie 3:2 dla REALU bramki:Carlos, Zidane i Raul


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2004.05.11 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podobno Ronaldo nie bedzie grał czyli w napadzie Raul i Portillo, ciekawe Rolling Eyes


Powrót do góry
     
Anonim
Gość






PostWysłany: 2004.05.11 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1:1, albo 1:2 Smile


Powrót do góry
     
henry_02
Castilla
Castilla




Dołączył: 21 Gru 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.05.11 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem co o tym sadzic ale mialem dziwna wizje w ktorej Real wygra 2:1 z Murcia po bramkach Raula i Portillo. W sumie byloby dobrze lecz mysle ze padnie remis. Chyba ze Real przegra i zajmie 3 miejsce (zaleznie od wyniku Barcy) i bedzie gral w eliminacjach.





Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Sezon 2003/04 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4
Skocz do:  

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template © BMan1
RMPL Spółka z o.o., Al. Pokoju 33, 31-564 Kraków. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, NIP: 6751520447, REGON: 361845083