Olimpiada, Grecja 2004
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rothen
Jack the Ripper




Dołączył: 12 Mar 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.06.22 15:24    Temat postu: Olimpiada, Grecja 2004 Odpowiedz z cytatem

Nie mogłem się powstrzymać i zakładam temat o nadchodzących igrzyskach. Mówić tu będziemy o waszych typach na te zawody, poszczególnych już wynikach...
Czego się spodziewacie po naszych reprezentantach Question
Ulubiona konkurencja itp.



_________________
Oczekiwać od rządzących, że zrobią coś dobrego dla kraju to jak oczekiwać od Hitlera dostaw broni dla partyzantów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Duffy
Fanatyk
Fanatyk




Dołączył: 09 Kwi 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.06.22 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hm... mysle ze nasz reprezentacja zdobedzie gora 5 zlotych medali
a dalej to juz nie wiem moze bedzie jakas niiespodzianka. Mysle ze Robert ( moj imiennik ) Korzeniowski napewno zdobedzie 2 zlote medale


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
patryk12
Kibic
Kibic




Dołączył: 19 Mar 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.06.23 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bardzo wierze w naszego Roberta Korzeniowskiego i biegaczy, ale i tak wszystkim naszym życze powodzenia


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
PolPaulo
Castilla
Castilla




Dołączył: 21 Sty 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.06.24 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja liczę tak jak wy na Korzeniowskiego, ale także na Sylwię Gruchałę(moją ulubioną sportsmenkę Very Happy ), (M)Otylię Jędrzejczak, no i mam nadzieję że ktoś z polskich "ciężarów" też powalczy o złoto. Może Agata Wróbel lub Szymon Kołecki. Byłbym bardzo szczęśliwy gdyby swoje wyniki z ostatniej olimpiady powtórzyli: kajakarze Sycz i Kucharski oraz młociarze Katarzyna Skolimowska i Szymon Ziółkowski. Chociarz z tego co ostatnio czytałem Ziółkowski nie jest w najwyższej formie i raczej ma niewielkie szanse na medal.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
aaangie
Wasz ulubiony moderator




Dołączył: 22 Gru 2002
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 2004.06.25 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja bym chciala ,aby nasi siatkarze sprawili niespodzianke - bo sa w sumie nieobliczalni -potrafia ograc najlepszych, by przegrac z jakimis outsiderami Laughing
Raczej nie licze na biegaczy, bo ciutke bez formy są :/
No Korzeniowski to nie byłby sobą gdyby nie spelnił swojego planu i gdyby nie był pewien złota to na Igrzyska by pewnie nie pojechał :]
Dobrze wypadaja tez zawsze różni tam wioslarze, kajakarze - wiec tu tez pare medali powinno byc :]



_________________
Zgodnie z prawami matematyki 2 zawsze bedzie mniejsze od 9 Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
allstargame
Juvenil
Juvenil




Dołączył: 22 Gru 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.06.27 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spodziewam sie moze 6 medali . 2 złotka Korzeniowskiego i innych . Nie wiem kogo Wink Może siatkarze 8)



_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
FigoRonaldo
Prezes
Prezes




Dołączył: 05 Gru 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.06.30 13:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Osobiście najbardziej liczę na Roberta.Korzeniowski jest moim ulubionym sportowcem,którego bardzo cenię i podziwiam.Chciałbym aby i na tej Olimpiadzie odniósł sukces.Czy będą to złote medale ? Jeżeli tak to będę płakał razem z nim a jeżeli srebne albo brązowe to również będę z niego bardzo dumny.Ponad to liczę na udany występ Siatkarzy i im również życzę sukcesów ! Co do ilości medali to nie będę prorokował ale mam nadzieję że na przekroju wszystkich lat ta Olimpiada dla Polski będzie najbardziej udana ! Przedewszystkim życzę wszystkim zdrowej rywalizacji,0 korupcji i 0 afer antydopingowych!

Pozdrawiam.

Figo&Ronaldo.



_________________
Dumny po zwycięstwie - Wierny po porażce
Na zawsze wierny fan GKS Wybrzeże Gdańsk !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
aaangie
Wasz ulubiony moderator




Dołączył: 22 Gru 2002
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 2004.07.06 11:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak dla mnie to przykrą niespodzianka jest forma naszych lekkoatletów :] W Bydgoszczy były Mistrzostwa Polski wlasnie :/
Ze sprinterow to tylko jeden, Chyła bodajze wystartuje a reszta to tylko w sztafecie :/
Ja musze przyznac ze bardzo lubie lekkoatetyke własnie-szczegolnie biegi . Słyszalam ze Sposob ma drugi wynik w skoku wzwyż na swiecie , wiec moze ewentualnie on tu zdobyc medal...
Wczesniej pisalam ,ze kajakarze i wioslarze zawsze swiertnie wypadaja ae moj tato sie troche tym interesuje i mowil mi wczoraj ze tez bez formy są :/
A Korzeniowski chyba tylko na 50 stratuje tak mi sie wydaje Rolling Eyes



_________________
Zgodnie z prawami matematyki 2 zawsze bedzie mniejsze od 9 Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Serpico
El Duderino
El Duderino




Dołączył: 17 Kwi 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.06 12:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja za to nie jestem pewny co do Roberta, ostatnio przegrał w jakimś mityngu i zajął drugie miejsce, potem jakiś Rosjanin odebrał mu rekord świata. Rolling Eyes Widać, że Korzeniowski powoli się wypala, to jego ostatnia olimpiada więc życzę mu, żeby zdobył te dwa złota dla Polski. Wink


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
focus
Trener
Trener




Dołączył: 11 Lis 2002
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.22 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No olimpiada zaczyna sie 11 wiec juz bede w warszawie Smile wirtualna przygotowala fajny serwis o olimpiadzie. Bardzo fajny jest terminarz wszysttko fajnie rozpisane co, gdzie, kiedy -->KLIK<--


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
PolPaulo
Castilla
Castilla




Dołączył: 21 Sty 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.22 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawiałem między innymi na Kołeckiego, a on nie pojedzie. Szkoda!!


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Tomek:-)
Kibic
Kibic




Dołączył: 21 Lip 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.22 21:16    Temat postu: Czuję ze na tej olimpiadzie nam się dobrzę ułoży... Odpowiedz z cytatem

Jest szansa na kika medali dla Polski...Liczę na was!! Very Happy



_________________
Real Rulezz!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Serpico
El Duderino
El Duderino




Dołączył: 17 Kwi 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.08.02 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawe jak pobiegnie nasza sztafeta 4^400, zawsze wypadali całkiem nieźle, czy w tym roku też biegną w swoim składzie?


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
focus
Trener
Trener




Dołączył: 11 Lis 2002
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.08.08 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Olimpiade czas zaczac. >>tutaj<< macie przedsmak tego co nas czeka juz nie dlugo.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
Kublas
Juvenil
Juvenil




Dołączył: 09 Lip 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.08.08 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ach już nie mogę się doczekać.Liczę iż nasi nie zawiodą i spiszą się lepiej niż cztery lata lemu


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Kosz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 1 z 12
Skocz do:  

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template © BMan1
RMPL Spółka z o.o., Al. Pokoju 33, 31-564 Kraków. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, NIP: 6751520447, REGON: 361845083