Forum As Romy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totti
Kibic
Kibic




Dołączył: 23 Gru 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.06 13:29    Temat postu: Forum As Romy Odpowiedz z cytatem

Jak wiemy real jest zainteresowany paroma zawodnikami As romy tak więc z wielką chęciom zapraszam wasz na strone romy i na forum na którym wymienimy sie naszymi myślami


www.asroma.pl


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
focus
Trener
Trener




Dołączył: 11 Lis 2002
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.06 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A skorzystam jesli mozna. Lubie Rome wiec moze cos sie odezwe czasem...


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
wienek
Trener
Trener




Dołączył: 28 Lip 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.12 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój bardzo dobry kolega jest fanem Romy, na tyle "skrzywionym" Wink , że wytatułował sobie kilka dziarek na ciele, siostrę ma w Rzymie, to od czasu do czasu jeździ sobie na meczyki Smile
Ja generalnie nie przepadam za włoskim futbolem.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
aaangie
Wasz ulubiony moderator




Dołączył: 22 Gru 2002
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 2004.07.12 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hyhy, wszytskie pilkarskie strony powstaja wedlug jednego, tego samego schematu zauwazylam Very Happy



_________________
Zgodnie z prawami matematyki 2 zawsze bedzie mniejsze od 9 Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
JJ
antydrewno




Dołączył: 17 Sie 2002
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.12 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To forum jest mi dobrze znane, chociaz sie na nim nie udzielam. Co prawda kiedys ktos tam brzydko pisal na pilkarzy realu, ale puszcze to w niepamiec. Ogolnie cenie sobie rome i forum to jest calkiem niezle.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
Morales
Wybitny znawca urody pilkarzy Realu Madryt
Wybitny znawca urody pilkarzy Realu Madryt




Dołączył: 15 Maj 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.12 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aaangie napisał:
hyhy, wszytskie pilkarskie strony powstaja wedlug jednego, tego samego schematu zauwazylam Very Happy

Czyli nappierw zaglądają na forum BO, wzorem sławnych putek zakładają swoje a później chwalą się tu :-)



_________________
Ronaldo jest ładniejszy niż Messi
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
Manitou
Prezes
Prezes




Dołączył: 25 Maj 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.12 21:59    Temat postu: Re: Forum As Romy Odpowiedz z cytatem

totti napisał:
www.asroma.pl

Trzeba przyznać, że to forum ma dosyć ciekawą oprawe graficzną... Wink



_________________
Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć przesąd. - Albert Einstein
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
focus
Trener
Trener




Dołączył: 11 Lis 2002
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.12 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem wam tak: Udzielam sie tam i spotkalem sie z nienawiscia do realu ale nie jakas taka straszna. Ludzie sa fajni da sie z nimi pogadac. Jesli ktos lubi rome (tak jak ja) niech zajrzy.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
KrzysMAS
Kibic
Kibic




Dołączył: 13 Lip 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.13 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja niezbyt przepadam za AS Roma,choć jest tam kilka piłkarzy, którzy mi się podobają.jeżeli chodzi o gre całego zespołu to NO COMENT Wink


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Roodeck
Culé
Culé




Dołączył: 10 Lip 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2004.07.13 23:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozytywnie oceniam ich forum ( to jest dobre forum, a np. na lazio.aplus.pl to jest prawdziwe pandemonium), o Realu nie wypowiadają się źle.



_________________
FC Barcelona - més que un club...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Kosz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template © BMan1
RMPL Spółka z o.o., Al. Pokoju 33, 31-564 Kraków. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, NIP: 6751520447, REGON: 361845083