Warszawa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 248, 249, 250  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinS
psychoTata




Dołączył: 28 Kwi 2004
Ostrzeżeń: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2006.08.16 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wiec jak ktos zacznie organizowac to napewno znajda sie chętni;p



_________________
"One nie są takie szybkie, ale myślę, że by poszły jakbym miał Corollę".
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Somar
Castilla
Castilla




Dołączył: 22 Lip 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2006.08.30 02:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli zglosza sie jacykolwiek chetni na zlot na Gran Derby (ktore gramy juz w październiku, Guia mowi wstepnie ze ok. 22) do Warszawy, to nie ma sprawy. musze tylko wczesniej wiedziec ile osob chce przyjechac, ja zalatwie pub i hotel Felix (szerzej znany Maylo i innym ludziom Smile )



_________________
Czuwaj Diarro i wytężaj słuch, pręż swój młody duch, pracując za dwóch
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
Bonso
Por décima vez...
Por décima vez...




Dołączył: 16 Lut 2005
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2006.11.12 00:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Elo, jest jutro mecz mierdy w czampie ? Ktoś chętny oglądać ? Niech się ktoś dowie czy transmitują i można iść oglądać...a dla chętnych, po naszym meczu mecz Barcy, więc szansa na napinke


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
hobbest
Gwiazda
Gwiazda




Dołączył: 04 Cze 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2006.11.12 13:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znow bede mial podarta koszulke



_________________
Krav Maga Fighter
Iron Life
pain is temporary, pride is forever
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2007.01.14 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś wszyscy wpadamy na meczyk do jezza. Będzie dużo alkoholu, piękne kobiety, przegląd zdjęć Gutiego z odsłoniętym torsem, degustacja bimbru domowej produkcji, tańce mazowieckie.


Powrót do góry
     
Bonso
Por décima vez...
Por décima vez...




Dołączył: 16 Lut 2005
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.01.15 01:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

opis Pilota, po powrocie od jezzo:
Cytat:
sie napierdolilem kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurwa


rano zacznie przypominać sobie pikantniejsze szczegoły, z tego spotkania we dwoje ciekawe czy je nam opowie Tongue



_________________
https://twitter.com/bonso17
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
jezzo
jezzo.haz




Dołączył: 12 Lis 2002
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.01.15 03:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bonso tak se tłumacz, żeś pipka i nie wpadłeś napić się z Nami <won> :]


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
RinG
el (r)ingeniero




Dołączył: 07 Gru 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.01.15 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

'Nami' koniecznie dużą literą :]


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2007.01.15 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bylo nas trzech, w każdym z nas inna krew, ale jeden przyswiecal nam cel, za kilka lat miec u stóp caly świat, wszystkiego w bród, Alpagi lyk i dyskusje po świt. Niecierpliwy w nas ciskal sie duch, ktos dostal w nos, to popłakał sie ktos, cos działo się.


Powrót do góry
     
dziobo
Wygra Real, na pewno
Wygra Real, na pewno




Dołączył: 07 Sie 2004
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.01.15 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze nie wytrzeźwiałeś? :P


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Anonim
Gość






PostWysłany: 2007.01.15 14:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie, już dawno wytrzeźwiałem i zaliczyłem fonetykę na 5 z samego rana Smile.


Powrót do góry
     
Bonso
Por décima vez...
Por décima vez...




Dołączył: 16 Lut 2005
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.02.01 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warszawiaki, zbierać sie na niedziele :] o 19 do czempa :]
Pilota nie ma, Serpico nie ma, licze na Somara, Hobbesta, Jezzo i spooky'ego :] kto może niech wpada :-)


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Hislop
Kibic
Kibic




Dołączył: 11 Cze 2006
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.03.01 14:06    Temat postu: dd Odpowiedz z cytatem

siema! co robicie na GD? wszyscy jada do Krakowa czy bedzie cos w Wawie organizowane?


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Antyteza
Alcoholic Visionary
Alcoholic Visionary




Dołączył: 16 Kwi 2006
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.03.14 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

GD w Champsie było fajne. Choć niewielu Białych widziałem.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Serpico
El Duderino
El Duderino




Dołączył: 17 Kwi 2003
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2007.03.14 19:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To tam byli jacyś Biali? Myślałem, że Kumidor robił selekcję i rozdawał wybrańcom krawaty w barwach blaugrana.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 248, 249, 250  Następny
Strona 3 z 250
Skocz do:  

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template © BMan1
RMPL Spółka z o.o., Al. Pokoju 33, 31-564 Kraków. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, NIP: 6751520447, REGON: 361845083