Muay Thai
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Inne dyscypliny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
g0dLes
Kibic
Kibic




Dołączył: 12 Maj 2009
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.09.13 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym chcial zaczac trenowac MT sopro juz o tym wiem, ale zastanawiam sie czy w wieku 18 lat nie jest zapozno? :d


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
ElFilipo
Blessed!




Dołączył: 22 Sie 2007
Pochwał: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.09.13 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na rozpoczęcie treningów nigdy nie jest za późno.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Vesna
free hugger




Dołączył: 06 Gru 2003
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 2009.09.13 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

soc9 napisał:
Mam takie pytanie: czy to właśnie w tym sporcie walki -zawodnik był transseksualistą ?, bowiem kiedyś oglądałem jakiś film biograficzny.


mały poślizg, ale tak. film nazywał się Piękny bokser. zresztą całkiem niezły film.



_________________
You can kinda guess, but who knows now?
I mean, they might be a hipster.
They might be German.
We like to play that game, German or gay?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
tomwil74
Prezes
Prezes




Dołączył: 13 Kwi 2009
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.09.15 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

g0dLes napisał:
Ja bym chcial zaczac trenowac MT sopro juz o tym wiem, ale zastanawiam sie czy w wieku 18 lat nie jest zapozno? :d


Mistrzem świata już nie zostaniesz, ale dla własnej satysfakcji spokojnie możesz rozpoczynać. Sam osobiście nad tym myślałem, ale niestety czasu brak :/



_________________
"Niezadowolenie z siebie to podstawa każdego wielkiego talentu..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
g0dLes
Kibic
Kibic




Dołączył: 12 Maj 2009
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.09.15 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wlasnie chodzi mi o to zeby lepiej sie poczuc, (nie bac sie dresow prszy bloky) Very Happy
Czas to pewnie sie znajdzie.. Tylko zeby motywacja byla ;]


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
Ice-X
Sapere aude




Dołączył: 30 Paź 2006
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.09.15 16:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do tych twoich dresów to i tak ci nic nie da.
Ostatnio mój kumpel wracał o 4 nad ranem przez inne osiedle i mimo że długi czas ćwiczył boks , to jak 10 do niego podleciało to tylko jednemu przysadził na tyle że padł na glebę.On sam nie widzi na razie na jedno oko , ma odbite nerki i coś tam połamane przy kostce.



_________________
"Bądź zmianą którą chcesz zobaczyć w świecie"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
AirKordan23
I Believe I Can Fly




Dołączył: 12 Lip 2006
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.09.15 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurwa... to za co on dostał taki wpierdol o_O ?



_________________
"Może to być nasze pierwsze zwycięstwo,
równie dobrze może być też ostatnie
Dalej ludzie będą musieli cierpieć
Dalej będą musieli ginąć
– nie pytaj mnie dlaczego."



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
g0dLes
Kibic
Kibic




Dołączył: 12 Maj 2009
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.09.15 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem Ci ze tez dostalem taki wpierdziel, ale od jednego byka, przez miesiac nie moglem chodzic wtedy chial mnie skroic i mu sie udalo..
A co do walki z kilkoma przeciwnikami to chyba jest Krav Maga, kumpel chodzi na MT+Kravke i mowi ze jest bardzo zadowolony..


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
tomwil74
Prezes
Prezes




Dołączył: 13 Kwi 2009
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2009.09.16 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

AirKordan23 napisał:
Kurwa... to za co on dostał taki wpierdol o_O ?


Pytasz jakbyś nie znał naszych kochanych polskich dresików :]

Czym mu podpadłeś?



_________________
"Niezadowolenie z siebie to podstawa każdego wielkiego talentu..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
nesz1
Real Madryt A
Real Madryt A




Dołączył: 25 Maj 2010
Użytkownik zbanowany
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2011.02.12 18:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam wszystkim ! Sam trenuje ponad rok i bardzo fajny sporcik Smile ale nie należy on do łatwych. Trzeba naprawde chcieć i zapierdalać za przeproszeniem, żeby w nim coś osiągnąć. Moim zdaniem fajniejszy od kick-boxingu bo masz większą dowolność. To nie to co boks ... to jest coś znacznie bardziej skomplikowanego Smile


I jeszcze jedno.. Ja to robi dla siebie, dla zdrowia, dla relaksu a nie po to by szpanować i się na mieście nawalać... chociaż przyznam, że dodaje pewności siebie Smile Ale no jak kolega pisał wyżej nie ważne co ćwiczysz i ile ćwiczysz i tak jak napadnie cie 10 dresów to nie dasz rady, chyba, że to kompletne łajzy, które nie umieją nawet cie ,,trafić,, i dobrz uderzyć bo takich też kiedyś spotkałem ale wiesz nie ma co kozaka zgrywać bo nawet Jacki Chan nie dał by rady Smile


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
Sarcasm
A U T O R Y T E T




Dołączył: 07 Mar 2010
Ostrzeżeń: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2017.02.23 00:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest na forum, ktoś jeszcze aktywnie w MT? Trenuję już jakiś czas i mam mega zajawkę, wiec nawet tu sprawdzam Tongue



_________________
KRÓL FORUM
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
miXUE
Prezes
Prezes




Dołączył: 13 Mar 2016
Ostrzeżeń: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2017.02.23 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trenowałem gdzieś z półtora roku, pół roku temu przestałem. Bardzo sobie chwalę, świetnie się fizycznie czułem w trakcie łączenia MT + basenu. Polecam w Poznaniu szkołę Kohorta gdzie trenuje Waligóra, który odnosi(ł) sukcesy w tej dyscyplinie.


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Sarcasm
A U T O R Y T E T




Dołączył: 07 Mar 2010
Ostrzeżeń: 1
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2017.02.28 23:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tajski ma jeden największy minus, a w wielu przypadkach plus. Dziś przekonuje się na tym dobitnie.. mianowicie klincz. W przypadku jak trafi się mniejszego/słabszego, jest ok, ale jak trafi się gość silniejszy, to juz przygotowuje się na kilka dni bolącego karku.



_________________
KRÓL FORUM
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość      
habera
Castilla
Castilla




Dołączył: 15 Maj 2015
Ostrzeżeń: 3
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2017.03.02 08:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Każda sztuka walki ma zarówno swoje plusy, jak i minusy. ;)


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora      
ciscoq21
Kibic
Kibic




Dołączył: 08 Maj 2017
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 2017.05.08 06:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak ale dzięki temu że ćwiczy się z silniejszym wyrabia się siłę w klinczu i technikę bo trzeba dużo się nakombinować że silniejszego położyć Smile



________________________
Lampy LED


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email      
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RealMadryt.pl Strona Główna   Inne dyscypliny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3
Skocz do:  

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template © BMan1
RMPL Spółka z o.o., Al. Pokoju 33, 31-564 Kraków. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, NIP: 6751520447, REGON: 361845083